19:59
טעויות של בנות עם כיבוש בחו"ל באזור הפנאי

בנות יפות של מראה סלאבית עם דמות טובה מתבקשות מאוד בחו"ל. בתחום הפנאי יש משרות רבות שבהן הבנות מוצעות הכנסה גבוהה ותנאי עבודה נוחים. Hostes, מלצר, צריכה, רקדנים, חשפנות, מסים נשמרים תמיד מתקני בידור. אפילו בחו"ל הוא ליווי מאוד פופולרי.

כמעט כל נערה רוצה לעבוד בחו"ל. במיוחד אם אנחנו מדברים על אמריקה ומדינות אירופה. מעסיקים ידועים, ולכן אנו לוקחים בנות צעירות מ Rosskazni ברווחים גבוהים, לינה חינם, כמו גם בטיחות מלאה ואנונימיות. למרבה הצער, זה בדרך כלל נכון עבור אגדות. על פי התוצאה, בנות להתברר להיות בידיים של הרמאים לקחת את הדרכון, סחיטה ולעשות את זה כמעט בכלל. יתר על כן, עבודה בלתי חוקית בחו"ל ניתן להפוך לבעיות חמורות עם החוק ואפילו מאסר.

כך שלא היו בעיות כאלה, ראוי לעקוב אחר כללים במהלך התעסוקה. זה יעזור למנוע את השגיאות הנפוצות ביותר להודות חדשים בתחום של זמן הפנאי. שקול את הפרטים שלהם.

אל תלך לעבודה בחו"ל מהויזה התיירותית

באירופה, החוקים הם גדולים יותר, ולכן, עבור עבודה בלתי חוקית, הילדה יכולה להיות מגורש מן הארץ, ואת המוסד יהיה נקנס עבור הרבה כסף. במקביל, מעסיקים להסתכן ולהניח נערות שנכנסו למדינת המדינה בויזה תיירותית. עם זאת, כדי לבצע מבחינה חוקית עובד באמריקה או במדינות האיחוד האירופי, נדרשים מסמכים רלוונטיים. בנות לעיתים קרובות להתעלם עם כלל זה, משאירים את השכנוע של המעסיקים. זה לא שווה לעשות את זה, שכן הבדיקה של עבודה או המשטרה נודדת יכול לבוא בכל עת ולאחר מכן יהיו בעיות. במקרה הטוב, הנערה נגמרה עם יפה וגירוש, במקרה הגרוע ביותר - פונה לכלא.

חפש פעילויות פנאי בחו"ל באופן עצמאי - לא הרעיון הטוב ביותר

אף אחד לא אוהב לעבוד באמצעות מתווכים. כאן האסלה לא לשקול לחפש לקוחות באמצעות מנהלים או סוכנות, כי אז אתה צריך לתת חלק ברווחים שלך. בנות של מקצועות פנאי אחרים (צרכנים, חשפניות, מסים ו T.ד '.) אתה גם צריך לשלם ריבית או לשלם מתווך עבור הסכום עבור אספקת עבודה. כמובן, אתה יכול לחפש פרסומות במברקים או באתרים, אבל יש לבדוק משאבים. אחרת, את הסיכון של stumbling על הצעות מעסיקים לא צודקים אשר מבטיח הרי זהב, ולמעשה תנאי העבודה פשוט עבד.

נערות ליווי במרכז

אל תלך למקום לא ידוע אם אתה יכול לסמוך על אנשי מקצוע אשר יאסוף פנוי טוב. במקביל, הילדה תהיה מובטחת כי העבודה תהיה עם תוכנית נוחה, תנאי חיים נוחים ותשלומים קבועים.

ודא שאתה גם מקבל חוזים. הסכמים מילוליים אינם מתכוונים לשום דבר. החוזה חייב להיות מוסבר על ידי הכל, מן הזכויות והתחייבויות של הנערה לשאלות לגבי תזונה, לינה ולהעביר למקום העבודה. יש לדון ולמתאם, כך שאין חלקים של הצדדים.

לאחר שאורגנה בעבודה, אי אפשר לתת דרכון למעסיק

זהו אחד הטעויות הנפוצות ביותר שעושה בנות. הם נותנים דרכונים, אז אתה לא יכול לקבל מסמכים על זרועות, כלומר אתה לעצור ואתה תלך כשהם עושים את זה. כמובן, ניתן לציין מסמכים לפעמים להנפיק מחברי עבודה או הפניות אחרות, אבל עדיף לעשות את זה יחד עם המעסיק.

עבודה בתחום הפנאי "על ידע" יכול להפוך אתגרים גדולים

בנות לעתים קרובות "למשוך" אחד את השני כדי לעבוד בחו"ל. לדוגמה, הנערה הלכה לעבוד במועדון בטורקיה, ולאחר מכן החליט לקרוא בן משפחה. גם אם זה אדם קרוב מאוד למי אתה יכול לסמוך, אתה צריך לחשוב על עשר פעמים לפני קבלת הצעה כזו. כסף משנה אנשים. בשרשר חמדנות, אף אחד לא יזכור קשרים ידידותיים. לעתים קרובות הבנות משלמות על "משלוח" של חברים ברוקרים רגילים או מוסדות עם מוניטין ספק. עבור כל תאריך ילדה לקבל תשלום. זה שווה במיוחד אם חבר מציע לשלם כרטיסים כדי ליצור ויזה ולספק כל סיוע, אם רק אתה בא. גבינה חינם היא ביסודו ב mousetrap.

Просмотров: 109 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar