15:38
תאימות של גברים ונשים במיטה: נקודות איש קשר

זוגות רבים בטוחים כי ללא בצק מפורט לאהבה אי אפשר לבנות מערכות יחסים. כמה פשוט עוברים הדרכות, כמה עבור למומחים להתייעצות, ואחרים רק מסדרים חקירות. עם זאת, זה שווה לזהות עובדה אחת פשוטה - אם אנשים למשוך כל אחד חבר הוא לא רק פיזית, אלא גם רוחנית, אז את התאימות של גבר ואישה מיטות שסיפקו. אבל לא משנה כמה בלתי משתנה היא זו האמת, זה נידון על אתגר אינסופי ודיון.

התוכן של המאמר

1 חוקת מבוגרים 2 היבט פסיכולוגי 3 להתגבר על מחסומים 4 לקראת הרמוניה

האם יש נוסחה שעבורו אתה יכול לקבוע את התואר התאימות שלך? האם ניתן לתקן את המצב אם כל "בדיקות" פשוטו כמשמעו כתוב על זה. כי אתה לא מתאים אחד לשני? והאם להאמין בכלל, מה שהם כותבים ספרים חכמים על "שותף אינטימי מתאים לחלוטין. התשובות לשאלות אלה תאפשר להבין כמה קל לקבוע את המינית מזג של החצאים שלך ומה לעשות ליד מידע זה.

מבוגר חוקה I

אי אפשר למדוד רגשות או למשוך נוסחה אידיאלית מִין. עם זאת, אפשר להעריך בערך את סמל של אדם מסוים. משמעות הדבר היא כי אנשים בממוצע יש שלושה סוגים של חוקה מינית: גבוה, בינוני ונמוך. עַל, אילו סוגים אלה הוא טבוע לך יהיה תלוי כמה פעמים אתה צריך סקס.

אנשים עם חוקה מינית גבוהה מתרחשים לפעמים לפרק, כמו רבים לשקול מ tressmental מדי מודאג. אנשים כאלה יכולים לקיים יחסי מין כל יום ולא מרגישים ממנו אין אי נוחות. אתה יכול לזהות אנשים כאלה על ידי מבקש הראשון שלהם ניסיון אינטימי. בדרך כלל חיים מבוגרים של מחזיקי חוקה גבוהה זה מתחיל מוקדם. הם היו מבשילים עבור בידור הילידים במיטה, מהר יותר מרגיש את הצורך למצוא לוויין של החיים. חזותית מזה מתבטאת בלובסטר מוקדם יותר, נפיחות שדיים בבנות ומלאכות אוֹנָנוּת. כדי להרוות את הליבידו של שותפים כאלה, אתה צריך לנסות מאוד, אחרי הכל, ללא אורגזמות, הם מרגישים תסכול והם כפופים טיפות חדות מַצַב רוּחַ.

אלה שיש להם חוקה מינית באמצע לא צריך כל הזמן להפוך את החצאים שלך עם מרתונים סקסיים. הם יכולים בשלווה לשרוד ללא קרבה לכמה ימים בלי לחוות אי נוחות חריפה. אבל למרות זאת, סקס חשוב רכיב של מצב רוח טוב שלהם. ללא הרפיה קבועה במיטה עם האדם האהוב שלהם, הם גם מרגישים את חוסר הליטס החדות. ולמרות זה דורש מחסור ארוך של Intima, באופן כללי אי אפשר לומר את זה אנשים כאלה הם עצמאיים לחלוטין Intima. על פי הסטטיסטיקה, רוב כוכבי הלכת האוכלוסייה שייך הסוג הזה.

סוג שלישי - חוקת מינית נמוכה. אפילו פעם אחת ב שבוע יש להם הרבה, כפי שהם פשוט לא מרגישים שום תשוקה להוציא זמן רב ערך על הגוף במיטה. קל יותר להגביל את האור ליטוף או בנאלי "מחזיק ידיות". והנקודה היא בכלל לא הם חוט יריבים של משחקי מין. בדיוק כמו טבעם - תהנה אורגזמה ברגעים נדירים. במקביל, אוננות היא נדירה בדיוק נוכחים בחייהם. והכל מאותה סיבה היא חוסר הצורך פְּרִיקָה.

תאימות של גבר ונשים במיטה היא, כמובן, משהו יותר מאשר רק קבוצה של מאפיינים. על האטרקציה יכולה להשפיע על שונות גורמים, כך אפילו האנשים המזגירים ביותר לפעמים לא רוצים להתמכר קרנת אוטהם, והמודלים הקסומים מתחילים התמדה מטומטית להפחיתה.

היבט פסיכולוגי 2

אופן ההתנהגות של אנשים היא דרך אחרת להבין מה רווי היחסים האינטימיים שלך. יש כמה פסיכוטי, אשר יאפשר לך לחזות מראש אם אתה תהיה אוהבי תשוקה או בני זוג צנועים שעבורם הערבים הרומנטיים עדיפים ולא ניסויים וולגריים.

הקורבנות של נשים הן בעלות אופי חלש ועדין התרגלו לכל הרצונות שנבחרו. הם חולמים על גבינה בחור חזק שגונב אותם למה בבית ולוקח את האופניים שלו רחוק לתוך השקיעה. למרות הטבעי שלהם חוסר אונים, הם לא סובלים מהתפקיד הפסיבי שלהם בכלל. להיפך, הם מחפש תוקפן שיגרום להם לעשות משהו לפי בקשתם. אם ליד יהיה אותו אדם לא יעיל, אז איגוד כזה נידון לכישלון.

לישראל אין מקום לדעות קדומות אם המילה באה בחשבון בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בנורמות מוסריות גבוהות. הכל הבין לחלוטין כי בתורו, אסקוגר רק מלווה את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

יותר לוויין בטוח וחזק יקבלו גברת כזו, יותר תשוקה ורגשות הם יחוו בחדר השינה.

מצב מנוגד - תוקפן נקבה. היא חזקה. אני בטוח בעצמך ויודע מה הוא רוצה מהחיים האלה. ומתוויה שלך. לה כמו "לנווט" את התהליך, לציין ולהסדר. מה שהיא בהחלט לא תהיה - מבקרי שליטה מהרצפה החלומה. זו הסיבה מינית לתכנן כזה טיפש של טיפש חם. זה יהיה על גבי, לעשות בחור מונח על מלא, ומספק להנאתו הבלתי נסבלת. כמובן, הרצונות של השותף יש גם ערכים לה, אבל רק רק מִשׁנִי. היא זקוקה להקריב זכר - רך וברכה, כך שתוכל הוא נחשף לגמרי.

לעתים קרובות בחיים, הרבה בחורים מתמודדים עם שומר יתר על המידה ואכפתיות. גבירות צעירות כאלה שייכות לפסיכוטיפה של האם, שנותנת את אהבתה לנאמנותם. היא בהחלט תשאל אם באמת קם והגעתי מספיק בחום. במיטה, היא גם תטפל בך ושואלת לרצות את הרגעים הנעימים. אם יש גם אדם עצמאי בקרבת מקום, אז גברת כזאת בראשות במהירות לאבד עניין ביחסים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

עם זאת, אם "ילד צייתני" הוא תמיד ההוראות הבאות של "אמא שלו", אז זוג כזה מצפה לעתיד מצוין. נשים מסוג זה צריך "בן" שבו הם מיישמים את כל הצרכים שלהם יוכלו להרגיש הכרחי והן הכרחי.

סוג אחרון - אישה אישה. זה קצת קפריזית Infantile מיוחד, אשר לא רוצה לקחת אחריות על החיים שלו. בנות כאלה בדרך כלל לא מותאמות לאכזריות המציאות, הם לא אוהבים לעבוד ורוצים למצוא פטרון משפיע. גבר בשבילה הוא אב שיכול לספק לתנאי הנוח שלה קִיוּם. זה חייב לספק. קדוש ולהוקיר את האוצר שלך, רק היא היתה מחייכת כל הזמן. במיטה, זוג כזה מחכה להצלחה אם אדם נמצא כולם להתמכר מאחל את החברים שלך. במקביל זה צריך להיות הראשי, אחרי הכל, בת של אישה לא ייקח יוזמה לידיים שלך.

סוגי הנתונים הם תיאורים משוערים שעשויים קיימים. לפעמים איזה סוג של סוג יש נזקים אַחֵר. במקרה זה, תאימות של גבר ונשים יהיה במיטה תלוי מאוד בגורמים קטנים.

יתגבר על מחסומים 3

סקס הוא לא רק הזדמנות להסיר מתח או להירגע, אבל גם הזדמנות לגלות את החצי השני טוב יותר. זה אומר שאתה חייב Dally ו Notcho שואפים להשיג הרמוניה על שדה אינטימי, כי אחרת אתה יכול לבוא לזמן שבו אתה פשוט לא יהיה מעניין להוציא זמן ביחד. הגורמים לדיסרמוניה - חוסר תאימות במין - יש הרבה. ו כמעט אף אחד לא קטלני.

חוסר אחריות פיזיולוגית הוא מימדים לא הולמים של איברי המין. לדוגמה, הבעלים של חבר מרשים יכול פשוט להביא שותף אי נוחות, אשר יש הנרתיק קטן. עם זאת, אם אתה מוגדר יחסים רציניים ולא רוצה חלק בגלל זורים כאלה, אתה תמיד יכול למצוא דרך לרצות את אהוב שלך.

לדוגמה, בחר תנוחה שבה חדירה מלאה יהיה בלתי אפשרי. ואז האישה יכולה להירגע ולהגיע לשיא, למרות ההבדלים שלך. אם הבעיה היא הפוכה - פין קטן ונרתיק גדול - אז, להשתמש בטכניקות שונות שיהפכו אישה מתרגשת ומוכנה לפריקה. השתמש באצבעות, לשון, צעצועי מין - כל זה תמיד יהיה ליהנות בתהליך, לא משנה מה הטבע הוענק לך.

שינוי טמפרמנט מינית הוא בלתי אפשרי, כי הוא הניח בכל אחד ברמה הגנטית. עם זאת, אתה תמיד יכול למצוא דרכים לבוא לפשרה מספקת את שני הצדדים. יש כמה שיטות, בזכותו בחדר השינה שלך לעולם לא יהיה שקט ומשעמם.

לדבר במיטה. לעתים קרובות אי הבנה וחוסר שביעות רצון מינית מתרחשת כי שותפים פשוט לא יכול לפתוח. לרוב, נשים מנגנות בשתיקה, כפי שהם מפחדים להפחיד את הלוויין עם הטענות שלהם. חיקוי של אורגזמה וחוסר שביעות רצון פנימית אינו מוצא אם אתה רוצה באמת ליהנות מין. לעשות שינוי. מונוטוני הוא בדיוק מה שהורג כל תשוקה, ואפילו איגודים תואמים לחלוטין. אם הגבול שלך הוא יציבה מיסיונרית תחת שמיכה בזמן מוקצה לחלוטין, אז לא להיות מופתע כי חצי שלך יהיה שואפים להתחמק שלהם.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה של קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הרמה יעשה חברה מצוינת.

במקביל, אין צורך להשתלט על Kamasutra או לנסות לחזור על הניסיון של פורנו. נסה להוסיף תנוחות חדשות, להגדיל את משך המשחק, לנסות לשלוט חדרים אחרים - כל זה יוסיף חידוש, ולכן הקרבה תפסיק להיות שגרתית. הפתעות עצמיות. שום דבר לא כל כך מתחמם עניין כמו תככים. אם אתה שולח SMS חריף לאדם האהוב שלך, שם הוא רמז שקוף על הרצונות שלי, זה יהיה נהדר. אתה יכול לשלוח ולשלוח תמונה piquant עם הטקסט, זה יהיה אפילו טוב יותר. אתה יכול גם לארגן מסע שלם: להשאיר את ההערות בכל הבית עם הוראות שיובילו למין סוער ובלתי נשכח. לשכוח אגואיזם. אם יש לך בעיות במיטה, אתה צריך לפתור אותם לא חד צדדית. כאשר מאהב של סקס קשה מתחיל לאלץ את השותף הרומנטי שלו, אז זה אלימות. יש צורך לשאוף למצוא משהו ממוצע עבור שניכם. האיש האהוב מעריץ משחקי תפקידים, ואתה לא רואה שום דבר מיוחד? פשוט להשתמש זוג אביזרים פשוטים, אשר תשמח את זה, ואתה לא תיתפס. בדומה לכך? אתה יכול להתיז את הרצון של נוקשות במילים, ולא בפעולה.

כל אדם בחיים צריך משהו שתמיד יהיה תענוג ולהביא שלום. סקס הוא מרכיב חובה יחסים הרמוניים, כך על כמה אתה תקשיב שותף תלוי בעתיד העתיד שלך. הדבר החשוב ביותר הוא היכולת לשמוע, בלי זה, זה לא יהיה אפשרי לדעת את הרצונות של אדם יקר. לדבר, לנסות הניסוי, כי הכל קורה מאחורי הדלתות הסגורות של חדר השינה שלך, הוא בלעדי העסק שלך.

לקראת הרמוניה4

יחסים קבועים מורכבים מכמה דברים: אמון, אהבה ומין. אולי האינטימיות להיות תכופים או לא מאוד, כדי לשפוך עם טכניקות חריגות רבות או הישאר קלאסי. הדבר החשוב ביותר הוא שהוא התואם לחלוטין לציפיות שני השותפים. אם אתה כל הזמן שואף לשלוט, למרות הבקשות במחצית השנייה, התוצאה תהיה תמיד אחת בלבד - פרידה. תאימות של גבר ונשים במיטה לא יכול לסמוך רק על אחד, כאן אתה צריך עבודה על כל החזיתות.

האיגודים הטובים ביותר הם לא במקום שבו מין דומה למסגרות מ סרט הוליווד. אתה יכול להיות גם אוהדים של מסורתית יותר ביטויים של רוך או שואפים לניסויים ארוטיים קבועים. חשוב לזכור את העיקר - אין בעיות בלתי מתפשרות אם אנשים באמת יש רגשות כנים זה לזה. שווה לך לפחות פעם אחת לפתוח את המחצית השנייה כמו יותר לא יהיו מכשולים בדרך להשלים הרמוניה. אז לשכוח סטריאוטיפים וציבור חוות דעת ולנסות להתקרב לשותף שלך כדי להבטיח את העתיד ללא עננים של זוג שלך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

תאימות של אדם ונשים במיטה היא הגורם החשוב ביותר שבו ההרמוניה של היחסים העתידיים תלויה. זו הסיבה נושא המין לאחר החתונה היום אינו רלוונטי. אנשים רוצים לסחוט מתוך נישואין מקסימום, ויש לי זכות מלאה. לכן, אתה לא צריך לדחות את המין הראשון בתיבה הרחוקה. זמן אופטימלי בשבילו מרגע היכרויות - ב 1-1.5 חודשים. תקופה זו מספיקה כדי להכיר אחד את השני ולתרגם את הקשר למישור האופקי. ופשוט במיטה יבין הרבה: האם אתה יכול להמשיך לתקשר או לגמרי לא מתאים בתוכנית אינטימית. זה חשוב!

Просмотров: 121 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar