19:59
סוגי עיסוי ארוטי שיש לשלוט

עיסוי ארוטי מיועד הרפיה גוף מקסימלי והנאה פיזית. ישנם טכניקות רבות שבהן אזורי ארגנויים שונים מעורבים. תערוכה לאורחים יש תוכניות רבות ושונות עם שמות נפלאים, ההמונים צריכים לשלוט בטכניקות רבות ושונות ככל האפשר כדי לענות על הצרכים של האורחים. לשקול אילו סוגים של עיסויים ראויים לשלוט בנות מלבד הקלאסיקה.

עיסוי אירוטי תאילנדי

זוהי התוכנית הפופולרית ביותר של הלקוחות. הדבר העיקרי שבבו הוא שהמסוג עושה את כל המניפולציות של העירום. באשר לטכניקה, כאן כל חלק של הגוף של האיש הוא basted בנפרד, עם התמקדות מיוחדת באזורים ארוגניים. במהלך הפגישה, הרבה שמן עיסוי משמש כי מניפולציה של הילדה לא צריך רק ידיים, אלא גם חלקים של הגוף שלהם. אתה צריך פשוט להחליק על האורחים האורחים, הירכיים, הישבן ואת t. ד '.

עיסוי טנטרי

זה סוג של עיסוי הוא מכוונת יותר כלפי יחידה רוחנית הרפיה מלאה. Masseuse תנועות חייב להיות איטי, מתוק וחלק מאוד. הפגישה מתבצעת תחת מוסיקה מיוחדת, המאפשרת לאורח לטבול את עצמם בתחושות נעימות של נירוונה ולהירגע לחלוטין. כדי לעזור לאדם לשחרר אנרגיה מינית ומעודכנת לחלוטין, המעסה מגדילה את עוצמת ההשפעה במהלך שיתוף הפעולה עם אזורי Erene, המשפרת רק תחושות נעימות של התהליך.

Taiwanese eromassage

זוהי טכניקה ישנה מאוד ומעניינת. במקור כמו חברה, בנות השתמשו סכינים חדים. הוא יצר ניגוד בין מגע עדין של ידיים חמות של עיסוי וחיתוך קר. עכשיו כל כך קיצוני הוא רק לעתים נדירות לאן להיפגש. למטרות אבטחה, בנות להשתמש פריטים אחרים - לרוב להמציא מקלות אכילה מיוחדים או אביזרי עיסוי אחרים.

Eromassage יפנית

זה נקרא גם "סניף סאקורה". בתהליך, המעסה משתמשת לא רק את ידיו, אלא גם את הפה. הנערה חייבת ללמוד בעדינות, אבל באותו זמן לנשוך חזק את הגוף של הלקוח כדי להוסיף עדות של תחושות. נערות ליווי בראשון לציון

עיסוי צרפתי

עבודה בסלון... מסה ארוטית...

דומה מאוד לקודמה, רק כאן מעסה ממשיכה את גופו של כמה נשיקות כמה נשיקות. יש צורך גם לשלוט בטכניקת נשימה מיוחדת. זה מאפשר לך להשיג עירור מקסימלי של אדם, אשר סוף סוף מוביל לשיא בהיר.

ההודי eromassage

תמיד נקרא. כדי לשלוט בטכניקה זו, תצטרך ללמוד את היסודות של אקופונקטורה. על הגוף האנושי, ישנם נקודות רבות שבהן המספר המרבי של סופי עצביים מרוכזים. עם ההשפעה הנכונה עליהם, אתה יכול לקבל התרגשות, מתח או הרפיה מלאה של הגוף.

עיסוי ארומטי

זוג טיפות חיוניות נוספה שמן עיסוי הרגיל, זה משפר הרפיה או אפקט מרגש של מניפולציה של בחורה. תלוי במה שהאורח רוצה להגיע מהפיצאה, אתה יכול לבחור צמחים ושמנים שונים של צבעים, למשל:

  • ברגמוט, סנדל וגרני יש השפעה מרגשת.
  • בזיליקום, איילט, אשוח, רוזמרין - טון.
  • ולריאן, יסמין או לבנדר יעזרו להירגע.
  • השפעת מרעננת על הגוף היא שמן כתום, שמן לימון או מליסה.
  • וניל, קמומיל ו bigaradis הם מרגיעים.
  • ג'וניפר, מנטה ואקליפטוס מעוררים את זרימת הדם ויש להם אפקט ההתחממות.
  • שמנים אתריים לשלב עם המצב ביניהם כך שהפגישה מעניקה לאורח תחושות נעימות מקסימום.

    עיסוי אבן

    טכניקה זו משתמשת באביזרים - אבנים צרות חם מוחלות על אזורים רגישים במיוחד וארוגניים.

    עיסוי ימיים או אקוגל

    על גוף שחומם בעבר ורטוב, המעסה גורם קצף או ג'ל מיוחד המאפשר לך שקופיות טוב יותר. הפגישה מוחזקת בדרך כלל על מזרן מתנפחים.

    טכניקות אלה צריך לשלוט בכל מעסה, כמו במחיר של סלונים בחירה גדולה מאוד של תוכניות. ככל שהילדה יודעת, כך גדל ללקוחות נוספים. אתה יכול גם להציע את טכנאי זכויות היוצרים שלך עם צ 'יפס וטכניקות מיוחדות, הם בדרך כלל לעלות יותר.

    Просмотров: 489 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar