01:31
שגיאות במהלך יחסי מין - מי צודק כאן, ומי אשם?

נראה יהיה קל יותר? סקס - טבעי התהליך ואנחנו אפילו על רמת התת-מודע מסוגלים לחשוב: מה ו איפה. עם זאת, כחוויה של פסיכולוגים משפחתיים וסקאולוגים, פאזלים ב אינטונים לא תמיד להוסיף תמונה אחת. לעתים קרובות אנשים עושים טעויות במהלך יחסי מין משאבת השותפים.

התוכן של המאמר

1 negregate אַקדָם 2 לא מספיק תגובה לפנטזיה 3 נ ' לספק את הצרכים המיניים של השותף 4 השבת אוֹר 5 כוח שותף לסקאם 6 negregate גֵהוּת 7 אֶגוֹאִיסט

ו אם אישי אחד, אשר ללא 100 גרם לא לגלות ולא להחליט, כלומר, ו "פּוּמְבֵּי". כמו אלה:

הַזנָחָה אַקדָם

מה צריך סקס גבר: ילדה תוססת, נוכחות של מקום מבודד.

מה צריך ילדה? למעשה, זה יכול להיות רשום אינסופי. להתאחד אחד מונח ידוע - הקדמה! באופן כללי, כל מה שחורים נראים זמן ההוצאות חסר תועלת.

בְּלִי סָפֵק, קשה לבנות רומנטיקה מעצמך - מחבקת, ללטף ולנשק אותו, כאשר בד קלווין קליין נמתח עד גבול ולהידוק, אבל לטפל בו כמו לרכוב על מכונית ספורט עם תיבת הילוכים ידנית - אתה לא יכול לעבור לחמישית. אז אתה לא לוקח.

עמידות רוסית ואי תקין של המידע זרועו ניחוש שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו מביש, זה, אשר צריך לשתוק. עם זאת, היחידות המעטות מבינות כי ליווי השירותים בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הראשון פונה על הראשון, אז שנית, שלישית ואז אתה מאיץ במהירות ו kaifuch.

זה למה, אם אתה רוצה buzz יחד עם בחורה יותר מ 1 פעם, לא לשכוח אותה רצון עז.

לָקוּי תגובה פנטזיה 2

אם שותף מניות איתך פנטזיות סקסיות שלה, אז זה מאוד מאוד טוב - הוא בוטח בך, אתה מגדיר אותו אליו. לדברי סקסולוג פיליפ ליטוויננקו, כאשר אתה מסרב לשותף בפנטזיות המיניות שלו (כאן זה לעתים קרובות על נשים), הוא מתחיל לייצג את כל אלה קסם עם אחרים. אם אתה נבוך, אז רק להודות בזה. לִשְׁאוֹל פסק זמן להתרגל למחשבות להכין.

לֹא לספק את הצרכים המיניים של השותף 3

כְּבִישׁ כף לארוחת ערב - בהקשר של סקס זה הבעה רוכשת קצת משמעות שונה. לרוב אישה חטא. לֹא כדאי להעניש גבר עם מין, בתקווה שהוא יתקן אותו, מתחתן, -. זה יעבוד רק לגבי גברים חלשים מאוד שאינם נכנסים מצב לקחת את הרצוי בצד. אחרת אתה מסתכן להיות "אחד", לא היחיד.

כאן אתה יכול לכלול מומחים של תיאוריה: להתרגש ולא לתת. לדברי פיליפ Litvinenko, רק גברים חלשים מעורבים במשחק הזה, שאין לו מקום קח סקס טוב.

השבת light4

בָּנָאלִי, אבל טעות רצינית במהלך יחסי מין. אם אתה מכבה את האור, כי אתה לא רוצה לראות את השותף שלך - הוא באמת שמן, יש לה חזה קטן, יש לו זין קטן, מישהו צלוליט לך, למה הפגישה הזאת במיטה בכלל התרחשה?

לִפְגוֹשׁ עם שותפים יפים! ולא עם אלה שאינם יכולים להתנגד כי מה שיכור או ישן.

בחר שותפים מיניים ולעולם לא לכבות את האור. אתה יכול לעמעם אותו לאטמוספירה. וכאן לא משנה איך אתה מסתכל על זה. אתה אתה יכול להגדיר על כמה פגמים - בטן או צדדים - אבל להיות בטוח כי השותף לא ישים לב אליהם.

לָדַעַת למה? כי ברגע זה הוא רק יחשוב על איך זה נראה, והבחנת בחסרונותיו. אז להירגע ולקבל הנאה.

כָּפוּי שותף לסקאם5

כאן לעתים קרובות אנחנו מדברים על הכפייה של בנות לעשות מציצה - זהו אחד הטעויות העיקריות במהלך יחסי מין. כדאי להכריז על אלה שהם שלך?

יש בנות שאוהבות לעשות מציצה ואתה לא תמנע ממנה להגיע שלך בשום פנים ואופן לא.

שְׁנִיָה - שונא את התהליך הזה ומסכים רק על אולטימטום: דקות או חיים. אוֹ כאשר אתה אומר להם את הביטוי, משהו כמו: נערות ליווי בהרצליה

אם אתה לא תגרום לי מציצה עכשיו, איפשהו ימותו חתלתול קטן אחד רך. מותו יהיה על המצפון שלך.

ל חרטה, הביטוי כבר מבקר ולא תמיד עובד.

שְׁלִישִׁי הקטגוריה יכולה להיקרא "FIFTI / FIFFI" - נראה שאני לא רוצה, אבל זה לא נראה נגד. הם בדרך כלל צריכים מוטיבציה נוספת. ואת הבנות האלה ביותר. הם חייבים להיות הביאו בקפידה למקרה.

הַזנָחָה היגיינה 6

חטאים הנה בעיקר גבר. בנות מודרניות עוקבות אחרי שהם אוהבים בפשתן. סביר להניח, אם ירו את אותו הלבשה תחתונה וסבך שם, אז אתה להעיף שחק מגזין בוי 90.

רזה רמז: אם אתה מוחץ את הדשא העבה, העץ ייראה לעיל.

מוסמך לסקרטים חלום לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. אבל אלה לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

זה למה, גברים, כל השיער הנוסף.

יש עובדה מעניינת מאוד: גברים להגדיל חבר של 1 ס"מ כאשר הם ירידה 6 ק"ג. מהו הפוטנציאל הנסתר שלך?

זה למה, חבר 'ה, אם אתה יותר מדי יותר מדי, זה מוטיבציה מדהימה ללכת חדר כושר.

להיות אגואיסט 7

אַקסִיוֹמָה סקס מוצלח: בהתחלה היא, ואז המלך עצמו. אתה בהחלט להרוס הגג שלה עם פעולתו של ג'נטלמנים.

רב חבר 'ה לא מבינים את זה ולחשוב: למה אדים? כשאני רוצה להתעטש, אני Sihai? אני לא צריך זן ארוך, לנסות, חיבה? התעטש ומיד קאיפור. טוב, במין אני אותו דבר.

אבל זכור כאשר אתה הראשון להביא את הנערה לאורגזמה, מעכשיו על החיים שלך שינוי! עכשיו לא תכתוב אותה ותתקשר, והיא.

איכשהו לכן. יש משהו להוסיף?

Просмотров: 451 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar