11:50
מהו קפה שימושי לגברים ולנשים לפני סקס?

קפה - תופעה ייחודית. היום הוא גדל בכמויות ענק כדי להבטיח את הצרכים של כל תושבי כדור הארץ. לדברי הערכות בשנה, עד 4 ק"ג של פולי קפה לאדם מיוצרים, ואת האזרח הסטטיסטי הממוצע של הפלנטה צורכת עד 20 עד 200 ליטר בשנה של משקה גוון ריחני זה.

התוכן של המאמר

1 7 סיבות לשתות קפה לפני סקס

למה אנחנו אוהבים קפה כל כך? כי בהרכב שלה קפאין, אשר מספק "כולל" פעולה על כל הגוף. כאשר אנו מנומנמים, איטי ומרווחת, הרעיון של שתיית בית קפה עולה על הדעת. החום הקסום של המשקה החם כרגע עולה הדופק, מחזק את עבודת המוח, כוננים נמנום ומקלט עייפות.

גבירותי היקרה! במועד רומנטי, לא תפעיל על ארוחת ערב הדוקה, זה יהיה קשה לך לצרף ליטוף אינטימי. אבל כוס קפה כמו קינוח מאוד ממליץ לך ואת השותף שלך. משקה טעים יסיר כאבי ראש, להרחיב את הכלים ושום דבר לא ימנע ממך לחיזוק עם שמחה אהבה מתוקה.

7 סיבות לשתות קפה לפני סקס 7

כולם יודעים כי קפה טבעי הוא הרבה יותר שימושי מסיס. לא לרמות, לשתות לפני שיש לך אהבה פודינג אמיתי עם קצף ועבה. במקביל אתה יכול לשלם, בתחתית הכוס תהיה תשובה לשאלה - איך הלילה הרומנטי שלך יעבור היום?!

מומחים ממליצים לא להתעלל קפה לפני סקס. שיעור 1-2 כוסות 150 גרם כמה שעות לפני מגע אינטימי. קפה ילווה לישון, ואתה בהחלט לא נרדם במהלך. המשקה יעלה את לחץ הדם ואת הגאות חמה של דם לאברי המין יספק לך רגישות מוגברת.

לברר פרטים נוספים, כמו קפה משפיע על האורגניזם והגבר.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים מוצלחים שרוצים לגלות בפגישה, לקחת יד עם גברת מרהיבה. זה לפצות זה די מספיק כדי לספק את כל הצורך.

וכפי כוס שתייה של משקה גוון ישפיע על המשחקים המיניים שלך.

קפה מגדיל את הליבידו של נשים

עובדה מעניינת, קפה לוקח 2 מקום בעולם כמו הסחורה הטובה ביותר, מניב את המיקום המוביל של שמן בלבד.

במאה ה -21, המחקרים בולטים, נשים לעתים קרובות יותר מאשר גברים החלו לקנות ולשתות קפה. אולי הגברות לפעול בתת-מודע ואינך יודע כי הגוף הנשי יש שותה קפה חזק יותר מאשר על הזכר. הוא זורק כמות עצומה של אסטרוגן בדם - הורמון מין נקבה ונערה זורחת אנרגיה מינית.

הנה מחקר מדעי מעניין! 200 מתנדבים - 100 גברים ו -100 נשים עם רגישות מופחתת עברו בדיקות. כל יום הם שתו 250 גרם של קפה מקורר. לאחר חודש הופיעו התוצאות הראשונות, 70% מהגברים נאמרו כי הם החלו למשיכה על חצאייהם היפים בכל יום, ו -82% מהנשים ציינו כי גאות מדהימה של תשוקה מינית.

לא מפתיע! לשתות פולי קפה זה קר שממריץ את הייצור של הורמונים מין. עבור בנות, בשל הרגישות הטבעית שלהם, קפה פועל קצת חזק, ושימוש קבוע מגדיל באופן משמעותי את הליבידו של נשים.

קפה מפחית תפקוד לקוי של הזיקפה באנשים

בלימודים הנ "ל נלמד השפעת הקפה על העוצמה הגברית. בחורים בני 25 עד 48, נבדקו על ידי משקה, ציינו כי זקפה חזקה היה מנוסה מדי יום. הגברים האלה הגיעו לניסוי עם תלונות על אטרקציה חלשה. ורק את השימוש היומיומי במשקה טבעי ממריץ עזר לתקן את המצב.

קפה עולה על כושר גופני

עובדה מעניינת נוספת ממחקרים שנעשו לאחרונה. של 100 גברים שעברו את הניסוי עם קפה, 57 ציינו מיד את ההתקדמות Incappeirth. שתייה במיטה עם ילדה הגדילה את משך יחסי מין בממוצע ב -15 דקות.

לבלות ניסוי מזיק דומה עם החבר שלך. בבוקר, לחלוט קפה טבעי במכונת קפה, טורקיה או מכונת קפה והשאיר אותו עד הערב במקרר. שעה לפני הקרבה האינטימית לטיפול בחור צעיר עם משקה קפה טעים, ואתה תראה במיטה הוא יהיה בלתי נלאה.

ניחוח הקפה עוזר לתפוס את מצב הרוח

זכור מסגרות מפרסום? כל מי שנכנס לסרגל קפה או בבית מבושל קפה טבעי, שקוע מיד בארומה הקסומה שלו. ומה שחושות מתעוררות כאשר ריח קטיפתי של קפה עוטפות אותך? זכור:

הנאה; נוחות הביתה; מחייך; תנועת גוף; אטרקציה מינית.

ברור למה טעם קפה הוא המשקה האהוב ביותר על הפלנטה. רוב תושבי העולם מדי יום להעלות את מצב הרוח שלהם לחזק את הרצונות הסודיים בעזרת האנרגיה הטבעית הזאת.

קפה מפחית מתח

הוכח, ריח של קפה מסיר מתח. אם האיש שלך בא לעבודה כועסת ומרוצה, להאכיל אותו בארוחת ערב טעימה, ובסופנו, תן כוס של משקה שאין דם. מערכת העצבים שלו להירגע, הלחץ יהיה לסגת משם סביר מאוד כי בלילה תוכלו להתמודד עם סקס נלהב.

הטעם והריח של הקפה פועלים באופן פעיל על מחלקות למוח מסוימים האחראים על הרפיה. חיבה אינטימית אורגזמה בהירה יוסיף הפרדה יפה מן המציאות. בעזרת משקה ממריץ ונגע נעים, אתה יכול בקלות להסיר מתח עם אהוב שלך. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

קפה עושה אותך מאושר

זה לא סוד כי אנשים מודרניים לישון קצת. עבודה מאושרת, בלילה - תליית אינטרנט או סקס.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות אם נדבר על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי eSquiten הוא מלווה רק על ידי הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד.

כדי להתעודד בבוקר, לשתות קפה מתוק עם חלב, ומישהו מוסיף טפטוף בספל.

באמת, ההשפעה של עליזות מתרחשת מעשית באופן מיידי בשל הפעולה הפעילה של קפאין. אבל, לדעת מומחים, יש פריט נוסף שאליו רבים אינם שם לב. קפה במהירות מגדילה את המיניות שלנו, אנדורפינים נזרקים לתוך הדם - הורמונים מפורסמים של אושר. נשים פולטות את האנרגיה של המשיכה, גברים לקרוא, ותשומת לב הדדית זה לזה עושה אנשים מאושרים יותר.

זכור! נשים אשר שותים קפה כל יום נראים אטרקטיביים יותר לגברים וללכת על תאריכים 2 פעמים לעתים קרובות יותר.

קפה מגביר את ביצועי המוח

מדענים לא היו עצלנים ונערכו ניסויים על חולדות. התברר כי קפאין עוזר לחזק את הצרכים המיניים של נקבות, והם ממש מתחילים לגברים.

משקל המוח חולדה - 2 גרם, וטיפוי של קפאין יש השפעה מדהימה על זה. המשקל של המוח הבוגר הוא 1.3 ק"ג, ולהשיג אפקט מרגש אנחנו צריכים בממוצע 200 גרם של משקה טבעי חזק.

קפה לא רק לחזק את האטרקציה המינית שלך, זה ישפר את תשומת הלב, יגדיל את האנרגיה, להפעיל את "שינה" מחלקות המוח. לאחר ההנאה של תהליך הקליטה, מערכת העצבים שלך להירגע, ואת הגוף הפיזי ירצה פעולות פעילות.

עובדה מעניינת! חוקרים מצאו כי פעילות דינמית גדלה פעילות דינמית. לדברי מומחים, אוהדים של משקה ממריץ 2-3 פעמים לעתים קרובות יותר לקבל יחסי מין עם חצאי השני שלהם.

Просмотров: 498 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar