09:31
מהו התפקיד האמיתי של פורנו בחינוך סקסי של מתבגרים

כמעט כל ההורים קשה לדון במין עם ילדיהם, ואפילו תוכניות בית הספר המקיפות ביותר על העלאת המין הם לא רק בדיוק כפי שרובנו חרגו, השפעה טועה אבל בני נוער סקס. אין ספק, ראוי להזכיר כי כרגע גישה לכל היתרונות של הציוויליזציה (במקרה זה, גישה פורנו) מופרדים רק על ידי כמה הקשות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. מכפיל, לקוחות - אנשים מוצלחים, מה הרצון להיראות חיובי בחג, הליכה בזרוע עם אישה מרהיבה. הכנסה זו היא למדי למדי, אז זה לגמרי מכוסה אישית על ידי אובייקטים הדרושים.

עובדה זו מדאיגה כמעט את כל ההורים אכפתיות.

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בחיפה

1 תוצאות הבדיקה 2 רקע שנותרו להיות נמדדים 3 הורים ממדענים

אז אחרת, למרות גישה חופשית לפורנו, מדענים אומרים כי, כמו רבים באים לידי ביטוי, הילדים המודרניים הפכו האחראים המינית ביותר בהשוואה לדורות האחרונים.

מתנגדי הילדים צפו בפורנו, אומרים זאת רע ישפיע על חינוך סקסי. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהם אומרים כאשר צופים אלה סרטים, ילדים מפסיקים לקחת סקס, כמו משהו אישי, וכמו מה הוא יתרון כמו רובנו התרגלו לדבר, יחסים ארוכים. יריבים אלה מאמינים כי זה דוחף צעירים לאפליה על ידי סימן מיני, גם אלימות מוזרה. כדאי להכיר מחקרים חדשים להבין כמה נכון יישומים כאלה.

תוצאות ניסיוניות

ילדים בגילאי 12 עד 14 בני חוויה מסורתית בנפרד פרנק התקשורת במהירות להתרחק. כולם יודעים מה הם חושבים משהו אסור ולא ידוע. חוקרים דרום אמריקאים, לשים את זה בעדינות, אומרים את זה, ההשפעה של פורנו על תינוקות במפתח רע הוא טיפש. "אתה יודע, אומר את זה פורנו יוביל אלימות מינית, זהה לך הודיע ​​כי הצפייה המסובכת של השידור הקולינרי תהיה השמנת יתר, "אומר קאל מחורר, פסחולוג ילדים, סקסולוג.

זה לא קיים, כפי שכולם יודעים מאה אחוז ראיות כי פורנו הוא רע ישפיע על אנשים צעירים, על בסיס אמונות, איך היחסים ארוכי טווח הוא. אנשים מעטים יודעים מה של מרכז המדינה למשפחה ונישואין, אחוז הגירושין השיג את עצמו שיא בשנת 1980. במילים אחרות, כאשר האינטרנט (ויחד עם זה פורנו חינם) לא היו כל כך נוטים כרגע. מאז זה הזמן, רמת הגירושין נראה ליפול. כמובן, כולנו יודעים היטב מה 2015, עקיפת איך דור פורנו גם הציף את האינטרנט, אחוז הגירושין להאכיל למינימום.

כמה שמרנים מאמינים כי יש קשר בלתי נפרד בין השביל אובדן של בתולים וצפייה פורנו. זה יהיה רע אם לא היינו אמורים למה המדע המודרני מצדיק אין קשר סביר.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. אבל אלה לא רק רגעים מוצקים לעבודה.

החל מבני הנוער, כמה אנשים הם הכי סקס שפותחה מאשר עמיתים. זה באמת רוצה להדגיש את העובדה שבסופו של דבר יכול לעורר כמו צפייה פורנו והפסד מוקדם של הבתולים. בממוצע לילדים לאבד את הבתולים בגיל 17, לא משנה אם הם צפו בפורנו או לא.

למעשה, בהשוואה כיצד אנו מביעים, עידן לאינטרנט, ילדים מודרניים המין הפחות פעיל. במיוחד, את הקשר בין הפעולה של פורנו פשעי מין, באופן כללי, גורם לחרדה. אבל כמעט כל המחקר להפגין כי, בהשוואה לגברים אחרים, העבריונים sexpile הביטו פורנו היא לא לעתים קרובות כמו שלהם שומרי חוק "עמיתים".

תנאים מוקדמים שנותרו נמדדים 2

בעבר האחרון, ניסיון בוצע, בתהליך של 130 בחורים, סטודנטים במכון, סיפרו על תשוקותיהם של פורנו וגישה כן אמא. כפי שהם התחילו לעתים קרובות יותר, סוף סוף להסתכל על הסרטים למבוגרים, שלהם סקסיזם ירד.

מדענים ממכון זאגרב, קרואטיה, בדק 650 צעירים חבר 'ה, שם אלה צריכים להיות בכנות לספר על החוויה המינית הראשונה שלהם, ו גם על מה השפעה על זה. תקיפות, בכלל, מתיחה השפעת רולרים לא פה אחד, בשום אופן, לשים את זה בעדינות, לא נצפתה. שים לב כי אחר קבוצת חוקרים המכון זאגרב ראיין 1000 בחורים על פעולה סרטים של אינטימיים לב על חוסר אחריות סקסית. בתהליך הסקר הגיע למסקנה כי הצפייה של הפורנו לא קשורה בשום אופן עם מסוכן התנהגות סקסית.

מחקרים דניים ושוודים ממחישים זאת, בעוד רוב בני הנוער נראים סרטים כאלה למודעות של מנגנון התהליך, הם פשוט חושבים שזה לא ההנהלה לא שולחת לפעולה, אלא רק פנטזיה.

הורים ממדענים 3

לכן, כמה מחקרים להבטיח את החברה נזק פורנו עבור בני נוער. אבל הרוב המכריע של בתי הספר המתקדמים ומגמות לשכנע שזה לא. כאשר אדם פונה סותר מחקר, כדאי להביט מעבר לגבולות מעגלים אקדמיים, ובסופו של דבר, למידה, כי עדיין קורה בעצם בעולם. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי התנהגות של מתבגרים מודרניים מציע כי מתנגדי השמרנים במקומות מסוימים מחושבים, ובעצם פורנו אין קשר עם התמכרויות סקסי שלהם.

באופן טבעי, אתה, כהורה, יכול לדאוג מה הילד שלך מעוניין במגנים דומים. אבל המדענים משכנעים אותך שזה לא נזק, לא, לשים את זה בעדינות, ישפיע על בריאות הנפש.

Просмотров: 157 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar