09:31
כלב מרושע ופראי מתנוסס במין מוכר ביותר

כלב תנוחה במין נתפס כמו מרושע, אבל באותו זמן מרגש ויוצא דופן. לא מספיק מי יודע איך לשמח אותה ומבין כמה אפשרויות יש כמה יש כמה רגשות נעימים היא נותנת שותפים. סקס רגיל בתנוחה זו יהיה להתגלגל הולך לפעולה מרושעת, אשר החיה מועברת על ידי שני. האם יש רעיונות וכיצד להגיע להגיע סביר מאוד הנאה - בהמשך המאמר.

התוכן של המאמר

1 פלוס כלבים פשטידות 2 מינוסים 3 עצות שימושיות 4 אפשרויות הטוב ביותר תנוחות

פלוס של תנוחות כלב

סקס בתנוחה של סגנון כלבלב, איך היא אוהבת להתקשר, מתחבר יחד בעצמך טכניקה יפה שאינה מאמנת שני, ידיים חינם באדם לקבלת חיבה נוספת ומראה מפואר, להיות מרוצה מהמחזה לא רק ברמה הפיזית, ומוסרית.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, כי זה יהיה להדגיש את הרמה יעשה חברה יפה.

פּוֹזָה כלבים במין מאפשר לגבר להרגיש את הראשי, להגדיר את הקצב סקס ולהראות את כל שלך ואת התשוקה. מהירות בלתי מתפשרת, כוח חיכוכים ואת היכולת לעורר את הדגדגן לאפשר לגברת יותר בהצטיינות.

פיזיולוגיה תנוחות מאפשרת לגברת לקבל רגשות חדשים מחדירה עמוקה, לא מקיף על החזה או הבטן כניעה לחלוטין. הזווית של הזנת החבר בנרתיק יכול להיות מותאם כך שהנקודה G היה נעים וממריץ. ואם האיש עדיין deft ו גאוני, זה יעריץ את השיטה לרצות את הדגדגן, החזה, השותף הישבן.

התוספת המשמעותית הבאה היא כי עם כמות קטנה של חבר, כך שאתה יכול להרגיש מאוד חדירה ולתת אדם הזדמנות להרגיש כמו ענק סקס אמיתי.

חסרונות 2

אם הבחירה נפלה על עמדת הכלב למין, אז זה עומד מראש שיעור ומינוסים. דיק קטן מאוד פשוט להחליק אם הגברת מאוד מתפוצצת ברגליים, ואת היעדר מגע חזותי עם איכר יכול להזיז את אורגזמה. ב posa, סגנון כלבלב לא רומנטיקה, היא המיועד למי שאוהב יחסי מין בעלי חיים עם כל התשוקה ואינו רואה את המשמעות עדינות ונשיקות ארוכות.

שותף עם חבר עצום מאוד לא יוכל לעתים קרובות מהלך \ לזוז \ לעבור.אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

טיפים שימושיים 3

להרים את התנוחה של הכלב ללא דופי פשוט אם אתה מחשיב העדפות משלכות ויודעות מה שותף אוהב. כללים שימושיים לקחת קבל הנאה סביר מאוד ללא כאב ושליטה עצמית מיותרת.

הקדמה מול רכוש כזה. אם אתה מתחיל את התנועה הפעילה, אז השותף יפגע גם לא נוח משפשף. כמה דקות של עבודה על אזורים רגישים ואתה יכול ללכת הראשי. התחל לנוע לאט. זה רק ב pornfils של השחקנית מוכן לכל דבר ולא קול לא יפורסם עם החיכוך העמוק ביותר. שותף יהיה לא נעים לאסוף, ולאחר חצי דקה ניתן לתת את הרגשות ולהתחיל לנוע כי זה נוח כמו. אם עמדות אקזוטיות של עמדות משופרות, כדאי לחשוב על טופס ספורט מראש. יהיה מספיק כוח ולחץ לנוע בתנוחה לא טבעית או טוב יותר לבחור, אבל עם תנועה ענקית. לשנות כמה תנוחות שבו אדם מאחור יסייע למין לשנות ולא למלא התגלמות אחת. יש הרבה אפשרויות, כך שיש לך זמן לרצות את השותף, לנשק ולחץ על עצמך. סקס שבו האדם מאחורי הגב לא אומר שהגברת משחקת את התפקיד של בובת סקס חי. ניתן להשיג אורגזמה כדי להשיג שותף אם אתה מחשיב את המשאלות שלה או לבקש ממך להתאים מעשים. זה לא שווה לתרגל תנוחה דומה לאחר זמן קצר לאחר הלידה, לאחר פעולות או במהלך מחלות gynecological. זה יגרום לפציעות על הממברנה הרירית, שורש הצוואר של הרחם ואת החמרה של זיהום. קצת חומר סיכה יותר וקונדום חזק להניח ליישם את ההצגה עבור סקס אחורי.

הטוב ביותר אפשרויות תנוחה 4

כלב תנוחה במין לא כל כך פרימיטיבי. אפשרויות ליישום שלה הם כמה, אבל הכי מוצלח ו רגיש יותר לגברים ולנשים מוכרים עוקבים:

האישה מקבלת על הרצפה ומונחה על ידיו על השולחן או על קצה אדן החלון. האיש בא מאחור ומתחיל לזוז אינטנסיבי. ההבדל בצמיחה ונוחות עבור שותף יסייע פילוס עקבים, ספה קטנה או כיסא גבוה.

לספק שאיפות אישיות בישראל בישראל כאשר אתה ילדה מסוגננת מאוקראינה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.
דירות דיסקרטיות בצפון

בתנוחה זו, הגברת יכולה לעזור לירכיים, ואדם יכול להיות חזה, גב, רגליים. השותף טמון על הבטן ושרוף קצת גב תחתון, גידול רגליים להתנפח. אדם, להתמקד בידיים מוארכות, נופל על העליונה ומתחיל חיכוך. השותף האלסטי יותר, הרגשות הבהירים ממין. השותף הופך להיות על המיטה בתנוחת הברך, שדיים נופלים על המיטה, רגליים מגדלות בצד, ומשאירה את הרגליים בגובה, נוח עבור השותף. בתנוחה כזאת, אישה נראית סופר סקסי, ואדם לא יכול להיות רק שמח עם נוף מדהים, ולעזור לעבר הנערה כדי לסיים הראשון, מגרה את הדגדגן וליטוף פטמות.

הבחירות טובה לשני פשוטים ורק אם לקחת בחשבון את המשאלות ולהתחבר מעט פנטזיה. העיקר הוא להיות נוח נחמד במקום סקס לא לקבל אכזבה וחוסר דחף חדש בדיקות.

ויקטוריה פומין

הראש יזיק על הצוואר של הרחם ובמקום זאת תענוג, יש הזדמנות לקבל תקלות ופציעות של הרירית. UNALTERED שליטה על עומק החבר לא ייתן להירגע, ואת הגברת יהיה חיובי להאצה הקלה ביותר ולהגדיל משרעת של תנועות טאזומה. זה לא מתאים לאלה שאוהבים נשיקות, מלטף צוואר, מין כבד ועדין.

מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

כלב, מין, בנוסף לחדירה הנרתיק הרגיל, מתאים אנאלי. עמדה זו, שבה הסוגר, הבנות יהיו רגועות מאוד (באופן טבעי, אם אתה יכול ללטף אותו יפה, כך שזה לא פחד). אתה צריך ללכת בקפידה באמצעות כמות עצומה של חומר סיכה. החדירה העמוקה ביותר לתוך הפעם הראשונה של סקס האחורי גם אסור, אבל עבור זוגות מנוסים - על בריאות. העיקר הוא לא למיין עם תדירות החדירה האחורית. אני ממליץ לעסוק במצב אנאלי פעם כל 1.5-2 שבועות - אז לא השלכות שליליות על הבריאות יהיה.

Просмотров: 117 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar