13:04
התנהגות התנהגות במקומות ציבוריים

כל אדם שלא רק מכבד את עצמו, אלא גם רוצה להיות מכובד וסובב, בוודאי יודע איך כולם יודעים, את כללי ההתנהגות העיקריים במקומות ציבוריים. מקום ציבורי יכול להיות מתון, לא רק תחבורה, עבודה ומסעדות, בתי קפה, בתי מלון. יש צורך לשים את זה בעדינות, לשמור על הראש שלי, כי בכל מקום לא מוכר אנשים, למי אתה צריך סוף סוף להראות כבוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הכללים של הנערה עבור הנערה הם התחייבות של furora. גבירותי הראשון צריך להיות מודאג רק איך להתנהג בחברה, איך להיראות כמו אחרים, איך לא לתפוס אנשים בעצמם במבוכה.

התנהגות התנהגות במקומות ציבוריים מסייעת, כמו אנשים רבים חושבים, כל בחורה להרגיש בטוח, באופן טבעי וחופשי.

התנהגות בחנות

החנות היא אחת של איך האהוב ביותר הוא התחיל להיות לידי ביטוי, מקומות ציבוריים, שם אנחנו הולכים ליום. כאן זה בהחלט צריך להתנהג רגוע, לא להיות passers כימית, לא להיכנס עם סכסוכים איתם. במקרה של מצב בלתי מובן, זה פשוט בנימוס, באופן כללי, להתנצל ולבסוף להיפרד. אם מצאת מוצר מפונק ורוצה להחזיר אותו, אתה לא צריך לארגן שערוריות על כל החנות, די רק בנימוס כל כדי לדבר כדי להראות את מנהל כי המוצר איבד את חיי המדף שלו.

לעתים קרובות מאוד במיוחד בחנויות ענק, בסופו של דבר יש תור. אם אתה לא subharled ואתה נכנס לתוך אומנות של קניות, מחויבים להיות סבלנות, סוף סוף לחכות לתור שלך. לעטוף, אם אתה, אם כן, זה גברת עם ילד קטן או אישה בהריון, להציע בנימוס ללכת למקום שלך.

התנהגות ברחוב

רחוב נחשב גם במקום ציבורי כדי לדבר, כי על ידי אותנו פעם ביום עובר, כפי שכולם יודעים, אנשים רבים אשר גם ממהר איפשהו, הם מאוחר וגם עצבני על זה. בכל דרך שהיא, יש צורך להתנהג בביטחון וביישנות. לא משנה מה הסיבה שיש לך, זה בלתי אפשרי לחתוך כמו רוחות, הבנות לא מומלץ, לשים את זה בעדינות, עשן. כמו כן, בסופו של דבר אסור לשמור על דיונים רמים, רעש, במיוחד באזור מגורים. זה בלתי אפשרי בקול רם, סוף סוף, לצחוק, לשיר ולצעוק חבר של חבר. אם אתה קרה ברחוב להכות מישהו כתף או צעד על הרגל, מיד להתנצל ולהגיד לי שאתה לא רוצה את זה מאוד, כל זה שפם. יש צורך לומר כי הדבר העיקרי הוא להתנצל ולשנות גם כדי להבין שאתה, כאילו אין מטרות רעות לאדם זה.

סיכת מלתחה... מי הוא הדבר העיקרי rel... התנהגות בתחבורה ציבורית

לעתים קרובות מאוד בעיצומו של הבוקר או בסוף יום העבודה במיניבוסים, באופן כללי, יש אשכול ענק של אנשים. במצב כזה, מישהו בהחלט יבוא לרגל שלך, זה יהיה לדחוף גם סוף סוף דריכה. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אחד לא צריך להיות אכזרי במצב זה. אם אדם מתנצל, אומר שהוא באמת לא רוצה את זה. אם לבסוף, זה יחמיץ את זה בעין, זה עדיין לא צריך להיכנס לעימות סכסוך איתו. פשוט יוצא איתו על עצירה אחת וכבר מדברים על מה שקרה. אבל כאן הכל חייב להישמר בראש כי יש, לשים את זה בעדינות, את כללי ההתנהגות ברחוב.

כדי לא להתמודד עם מצבים אחרים, אתה בהחלט צריך לשמור על הראש שלי כי יש כמה, באופן כללי, את כללי התקשורת עם אחרים: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

  • צריך להיות מנומס כל הזמן.
  • להתנצל, אם אתה מרגיש את האשמה שלך.
  • אין צורך להסתובב לאנשים עוברים ושבים.
  • אין להצטרף למצבי סכסוכים.
  • כללי התנהגות בתחבורה הציבורית אינם כל כך מורכבים, אבל הם בהחלט צריכים להיות שנצפו. אם אתה מנסה להיות משכיל, אז ההתנהגות שלך בחברה בהחלט לנצח אחרים, גם להוסיף הרשעה בשבילך על עצמך.

    Просмотров: 2604 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar