20:15
30 חמושים ארוטיים - רשימה של סרטים, לא מעודכנים כדי להציג

מקרים מתוחים של גיבורים מלווה סיכון מתמיד לבריאות והחיים אינם סקרנים בלבד, ו רגיש רגיש. תככים, מספר מכשולים בלתי מוגבל של מכשולים בדרך אהבה של הדמויות הראשיות יצטרכו לטעום אפילו הצופה התובעני ביותר. ב הרשימה שלנו תוכלו למצוא את המיליטנטים המעניינים ביותר עם פתק של ארוטיקה, אשר אתה יכול להסתכל בערב יחד עם חצי שלך.

התוכן של המאמר

1 מדגם של 30 חמושים ארוטיים

דגימה של 30 מיליציה ארוטית

דרמה, מלודרמה, מותחן: "שגוי" (ארה"ב), Germany, France, 2002)

החיים המקומיים אדוארד וקוני נראה מושלם. לא רע בית, אחים אהובים, חיות מחמד. אבל החיים מלמד פתאום הפתעה, להתמודד עם קוני עם זר חם. עכשיו הגברת מעורבת רומנטיקה נלהבת, על מי הזוג לא צריך לגלות. אבל אדוארד מתברר על תככים והוא מתחיל את החקירה שלו כדי לבצע את נקמתו.

מותחן, מלודרמה: "המלכה של לבבות" (שוודיה, דנמרק, 2019)

עבודה על ידי עורך דין מביא את אנה לא רק רווחים, ו הכרה באחרים. הגברת יכולה לשפר את החיים מסודרים מאה אחוז, אבל הכל משנה את הגעתו של גוסטב - סיבלי מהנישואים הראשונים. יֶלֶד בו זמנית מהבהב תשוקה אסורה של החורגת שלך, ואנה עצמה עונה הֲדָדִיוּת. העסק שלהם מתוך המודעות של המוסר, ובמיוחד הם חייבים להשתנות כולם מאוהבים באוהבים.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "בריכה" (אנגליה, צרפת, 2002)

שרה מורטון מחליטה למצוא פרטיות בבית פרברי, כדי להתחיל לעבוד על רומן חדש. אבל זה נראה מקום, איך מגיע הנערה הכוס בבית. הבנות הן קלילות לי שינויים מסיביים שותפים מיניים. המצב הולך וגדל כאשר אחד Kavallers ג'ולי מת עם נסיבות מוזרות מאוד. עכשיו sarea כדי לגלות מי עומד מאחורי רצח זה והיכן האמיתי עֲבַרְיָן.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "סלע אישה "(שוויץ, צרפת, 2002)

לאחר חטיפה מרוהטת של תכשיטי לורה ינשופים משלו ומתרחק. בפריז, היא מתמודדת עם מקרה דומה מאוד לאישה שלה. לורה מוכרת חדשה עושה התאבדות הגיבורה מחליטה להשתמש ברגע ולהיפטר הרודפים. היא נותן לגברת להרוג לעצמי ובשורש משנה את אישיותו. אבל אפילו מאוחר יותר במשך כמה שנים, השותפים חסידי להמשיך למצוא נגנב תכשיט…

מותחן, דרמה, פשע: "שתיקת נשמה" (ארה"ב), 2005)

נקודה - אישה חירשת ו-מטומטמת שיש קסם מיוחד. היא מתגורר בסנדק שלו ובבנותיהם שאין להם את הנשמות במחלקה שלהם. אבל העימות הזה רוכש בכלל אחר, מזג, כאשר יריב אחד נעלב מאוד לחבר. ואז נעלב יופי מחליט לנקום על היריב שלך.פרני אברי - תושב רגיל של ניו יורק, אשר ימי השבוע מציית למשטר רציני. הכל משתנה כאשר ליד הדלת הסמוך יש רצח אכזרי.

דרמה, מלודרמה, מותחן, בלש: "פיתוי" (ארה"ב, צרפת, מקסיקו, 2001)

אבל כאשר לואי מופיע בפעם הראשונה אהובתו, מתברר להיות המום. פנימית מתונה וחיבה לפניו הופך לגברת סלע שיודע לשלול את המוח לפחות לגבר. מ זה מתחיל המשחק החושני שלהם, שבו לא ברור מי הראשון דיסטלים על ידי הפיתוי.

מותחן, דרמה, בלש: "תשוקה" (גרמניה, צרפת, 2012)

שני עובדי החברה בהסכמה כללית החליטו לסובב רומן עם אדם אחד. שתי הבנות הן טובות בעצמם, חכם וטמפרמנט. שניהם מעריץ ולסבול חבר חבר.100% בטוחים במחלה, הם מתחילים לדבר עם בחורה שקטה סודותיו המלוכלכים. אבל הפוטארן הנורא ביותר שייך כלל סביב אנשים. לואי אנטוניו ורגס - קיימה סוחר בקובה. הוא זמן מה הוא rewritten עם אחד אמריקאי מקסים כבר להתכונן לפגישה ולנישואין המיוחלים.

בלש, טרייל: "צד אפל של תשוקה" (ארה"ב, אוסטרליה, אנגליה, 2003)

בלש חושד פרני, שלא מונע ממנו להדק את הרומן הנלהב איתה. ענייניהם מלאים אסורים תשוקה, וזה הופך להיות לא ברור מה הרגשות שלהם יוביל.

דרמה, מותחן, פשע, בלש: "רשימת אנשי קשר "(ארה"ב, 2008)

חייו של ג'ונתן מקורייה ריקים וטיפשים. הוא יפה ומקסים, ולכן הגברת מרגישה תשוקה מוגברת לחבר מסתורי. הם קשורים רומנטיקה, אבל ההרג המתמשך הכריחו את מרי לחשוד במאהב שלהם במעורבות בזוועות. איילין - טורקית ממשפחה ענייה. עכשיו הגיבור מוקף בגברות מדהימות ומכריע רגשות. אבל מנה לא כל כך בלתי אפשרי, כפי שנראה, והתערבותו יש התוצאות שלך על יונתן.

פחדים, מותחן, דרמה, בלש, פשע: "זר אידיאלי" (ארה"ב, 2007)

מחיר שקוע הוא עיתונאי מקצועי שאינו נשאר פליגמנטיקה אחרי הונאה של החברה שלו. היא נלקחה לחקירה מוביל אותה לבוס של סוכנות השיווק, הריסון היל.

ישראל היא בהחלט אין מקום לפגיעה אם אנחנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, מבטיח את השיחה ואת ליווי אישה VIP בכיתה הופך את האינדיקטור של המיקום.

אישה משם משנה את התמונות שלו להתקרב לחשוד עצמו, אבל לא יודע שזה לא היחיד מוביל את הליקה שלו.

מותחן, פשע, קומדיה: "יום הולדת" (ארה"ב), אנגליה, 2001)

הדמות הראשית היתה נואשת למצוא אושר אישי, כי תופסים את ההחלטה "להזמין את הכלה" מהפדרציה הרוסית. בשדה התעופה הוא נפגש עם אשתו עתידית - נאדי. זה גס, מסתורי ומעשן. נְקֵבָה אני מסכים להתחתן, אבל האווירה חימום כאשר אדם על הסף ישנם שני אחים נוראים נאדי.

דרמה, מותחן: "מעלות המוות: כל, כבוד, ציית "(הולנד, אנגליה, 2013)

טום ואליסון - אדים רגילים ותוצרת בית, אשר, ב -1 קצר, אין סודות זה מזה. כאשר הם שוב מחליטים לקיים יחסי מין, ו [אהבה חוק קוטע מטורף מטורף, פורץ לתוך הבית והחלוץ על בני זוג. כאשר הם באים לעצמם, אז להתברר להיות מחובר ביד ורגליים. הדיסנל שלהם הוא עכשיו רודף מטרה אחת - קרועה את האמת האמיתית על חייו של טום ואליסון בנישואין.

מותחן, דרמה: "נערה" (דרום קוריאה, 2010)

אישה מקסימה ומתונה מסודרת בבית מאובטח כשרשרת. הבעלים שלה - משפחה עם ילד. בימי השבוע הראשונים המשרתות הולכות בצורה חלקה, אבל בקרוב היא מבחינה שהבעלים מתחיל להראות להתלהבותה הסקסית. עכשיו הנערה תצטרך להחליט אם לענות על שלטים תשומת לב או לנסות להתנגד.

דרמה, מותחן, פשע: "תרזה רך" (הונגריה, ארה"ב, סרביה, 2013)

תרזה - גברת צעירה, אשר משנים הראשונות היו הורים מוארים. היא הועלתה בדודה קפדנית, נפתחה במחלקה שלה גיא קשה קמיל. תרזה לא לשים את בן הזוג שהוטל על ידי הסביבה, ו אז היא מנסה למצוא את ההזדמנות לחוות רגשות מרגשים. לְהִתְנַגֵד התאווה שלה הופך לורנטו, חבר של קמילה, שבו תרזה מתברר רומי תשוקה.

מתח, פשע, דרמה, בלש: אמנזיה (ארה"ב, גרמניה, 2003)

עלייה נוספת במשטרה עושה ג'סיקה שפרד גאווה מאושרת ומלאה. אבל האקסטזה שלה יורדת כשהיא מקבל משימה לחקור את רצח מחרוזת של החבר 'ה עם מי פעם היה ג'סיקה סאמא. היא מבחינה בכישלונות בזיכרון, בגלל זה היא לא זוכרת את הימים בילה עם שלהם Ex-Boyfriends. הראיות נוספות מוצאות אישה, כך היא יותר ממנה מעורבות בעסקים.

מותחן, דרמה, מלודרמה: "אור אותי" (ארה"ב, 2012)

הייל סובל בגלל מת מאחיו, שמת בגלל מנת יתר. היא כותבת עוד אלבום מוסיקה הופך נכשל בכל החושים. כדי להציל את הקריירה שלך, היילי לוקח קבוצת מוסיקאי אנזו. ראשית, יצירותיו של החדש עם הגיבורה נשארות רמה עסקית, אבל בקרוב רגשותיהם לפרוץ ולפתח לילה סוער של אהבה.

מותחן, מלודרמה, דרמה: "פנמה" (סרביה), 2015)

ג'ובאן עושה עסקים ללא חובות עם אישה מאיה. ו הכל הולך מושלם: סקס סוער, שום אחריות. אבל הנוער עד מהרה מציין כי החברה שלו מתנהגת באופן מפתיע.

כדי להגשים משאלות אישיות בישראל קל אם אתה מודל מסוגנן מבלרוס. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2600 יורו.

חריץ ברשתות חברתיות מוביל יובנה למסקנה כי מאיה מובילה חיים כפולים. עינויים מיין החוצה רגשות משלמים, הבחור מאבד את כל השליטה על רגשותיו ומתחייב מעשים חסרי ניסיון.

מותחן, דרמה: "אדום, שלג לבן וכחול" (אנגליה, ארה"ב, 2010)

אריקה בלתי קריא ביחסי מין ושינויים בהרבה שותפים. אבל עם כל הדמות שלו, האישה לא יכולה לסבול את הרצפה הגברית בשל הפציעה שקרה לה בילדות. התנהגותה מובילה לעובדה אריק חטף גברים מלהט רוק מוסיקלי. הכל נעשה קשה יותר מתי האסיר מתאהב בנטיות הסדייסטיות.

דרמה: "נטלי" (ספרד, צרפת, 2003)

ליידי יפה ונוחה קתרין לא היססה בן זוג עצמו עד היום הראשון. חושדת באישה בבגידה, היא מחליטה לשכור פוטנה בשם נטלי, כך שהיא בדקה את בן הזוג. נטלי נלקחה באופן אינטנסיבי עבודה במסווה של נעורים מתונים והגון מתחיל לפתות שום דבר חשוד להקריב ..

מותחן, דרמה: "היסטוריה של שנאה" (הודו, 2012)

Kavye Krishna עבד כעיתונאי בעיתון ולא חשבתי על כך חייה ישתנו באופן דרמטי. אבל ביום אחד יפה יש לה להתגלגל באליטה מבולבלת. עכשיו מבט יפה של הנערה הופך את הכלי היחיד שיאפשר לה לנקום על היזם Syharut עבור כל חטאיו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

דרמה, מלודרמה, מותחן: "נקודות מעל i" (אנגליה, ארה"ב, ספרד, 2003)

בחייו של כרמן היתה רומן סוער ומורכב. היא התאושש מן היחסים הקשים ופוגש barnabi. במיוחד עם שלי הגברת המוכרת החדשה מוצאת שלום ושלום, ולכן ללא היסוס מסכים להתחתן איתו. במשך מספר ימים לפני הנישואין קתרין פוגשת בחור בשם לוויתן ובמהלך הרגשות מנשק אותו. נשיקה זו מתעוררת הגיבורה עבר זמן רב תשוקה.

מותחן, מלודרמה, פשע: "לב קר" (ארה"ב, 2001)

פסיכיאטר דייוויס לקח לעבוד עם התפר פסיכופת לא בטוח. בזכות המאמצים של הרופא, המחלקה שלו הצליחה להשתחרר ולהתחיל את החיים עם גיליון לא מקופל. הוא מרוצה מהחברה שבה מעקב אחר אירועים בן הזוג של דייוויס עובד - לינדה מקסים. האישה מתאהבת בשעבר מטורף, לא מודע לאיומים ששונו עליו.

דרמה, קומדיה, בלש, מותחן, פשע: "ארומה" (דרום קוריאה, 2012)

הפעולה של הבלש כנראה היא להביא מחליפי מים נקיים. ענייניו מצוינים, כי האיש יש Intescribitable Intuition. ברגע זה, קים סו-ג'ין פונה אליו, אשר שואל צלם תמונה של אשתך במהלך הבגידה. קים מפתה בלש, ו למחרת בבוקר הוא מגלה את עצמו ליד הגוף של הדייר שלו ואת בן הזוג שלה.

מותחן, דרמה: "לב אבן" (ארה"ב, 2001)

לוס אנג'לס מנענע בהרג מדהים של straish רק בערי הסטודנטים. מרי הופכת הביתה ומגלה חדר לא מוכר. הדבר היחיד, מה נותן לו את הכוח לחיות עוד יותר - עבודה. בשלב מסוים הוא פוגש כריזמטי בטוח בתוך Howit. חבר חדש מוביל את ג'ונתן למועדון ובאופן קיצוני שינויים החיים.

מתח, פשע: "מפריע" (גרמניה, 2016)

החלום היחיד שלה - להיות עורך דין מקצועי. לשלם על הלימודים שלך, היא מחליטה לאמץ הצעה לעבוד בסוכנות ליווי. על שיחה אחת אליה יש צורך להגן על הלקוח אסרטיבי. בגלל זה, אישה נופלת מאמר של הנאשמים. תסתכל בתוך סרט כזה - בילוי יפה "ערב עצלן" יחד עם שותף. גם אם אין מספיק פעולה ולא מגרש מרגש מאוד, אתה תמיד יכול לשים את הסרט על סצינת המיטה כדי להשהות ולעשות סקס יפה! אגב, 84% מהזוגות אומרים כי יותר ממחצית הסרט נתפס, הם לא מצליחים לראות את הסוף מהפעם הראשונה בשל גאות עירור בלתי צפויה.

מותחן "להיפך" (צרפת, 2000)

מותחן: "נמחק" (ארה"ב, 2016)

בלוס אנג'לס, יש פולחן חזק יותר, אנשים צעירים. עד מהרה שלושתם ללא כל עקבות נעלמים, לא לא משאיר שום רמז. אירוע זה גורם לפאניקה אמיתית בעיצומו של המשתתפים לשעבר בפול, והם רוצים לגלות מה קרה להם עובדים לשעבר.

מותחן, בלש, מלודרמה: "המשרתת אתה "(איטליה, 2015)

אליס ומקס - זוג ללא רבב שחי על החוף הים התיכון. בחיים שלהם, הכל בסדר מלבד 1 "אבל" - אליס לא זוכר שום דבר משלך ואינו נתקל ברגשות בן זוג. אבל הגברת חווה תשוקה בלתי נראית לעזרת הבית הרגילה שרה שיש להם סודות משלהם.

מותחן, דרמה: "כאשר אני אהוב" (ארה"ב, 2004)

פורד - אדם בלתי צפוי שחולם במהירות להתעשר ולחיות ללא בעיות. הוא מציע ספירה נוחה של טומאסו לילה מדהים של אהבה עם חברה משלו, אשר התרשים יצטרך לשלם 100 אלף דולר. האשה עצמה היא פשוט ניתנת לאזר, אבל המצב יוצא מלשללי של פורד תושייה.

מותחן, מלודרמה: "תיבת פנדורה" (ארה"ב, 2002)

מיה הושלמה כפסיכותרפיסטית מוצלחת, אלא על אישי חזית הנערה רגועה. בן הזוג שלה לא שם לב לבן הזוג, למה היא סובל. ברגע אחד בסדר, חולה פרנק מגיע אליה, אשר דוקטור משכנע לבקר מועדון לילה תחת הכותרת "תיבת פנדורה". ב המוסד של IZGood לאהבה MIA מתברר להיות מקסים בו זמנית מוכר - המפטון.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

לוחמים ארוטיים ניתן לייחס בבטחה לז'אנר האוניברסלי של הסינמטוגרף. כאשר אדם משבש לחלוטין להסתכל על מלודרמה או ארוטיקה, ואת הגברת לא תסבול חמושים - זה פתרון ללא רבב. זה יכול רק להינצל מן הווילונות - רק דבר אחד - עבודה על המשטרה מבוא בחבורה של סוחר סמים. זוג bloomless מנסה לשרוד איך יכול. ללא קשר ל קשיים כספיים, הם מאושרים, אבל החיים נותנים להם "הפתעה" פתאומית זר אחד בשלב מסוים תתאהב בבית הגדול שלו, לא יתואר שיק אבל אותו חזק יותר. Imprinate כל הבעלים החדשים יצטרכו מצא שפה משותפת עם סוכנת הבית - גברת רעה ואכזרית.

Просмотров: 163 | Добавил: chucksv57la | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar